Jak mogę złożyć zamówienie

Co oznacza stan mojego zamówienia?

Status zamówienia możesz sprawdzić w każdym momencie w zakładce "Moje konto", po otrzymaniu potwierdzenia złożenia zamówienia. Jeśli po złożeniu zamówienia chcesz dokonać zmian, sprawdź status swojego zamówienia:

Oczekiwanie na wpłatę - wpłacona kwota nie została zaksięgowana na naszym koncie. Na tym etapie możesz jeszcze dokonać zmian w zamówieniu. W przypadku braku wpłaty wyślemy Ci co tydzień przez cztery tygodnie przypomnienie. Po upływie 4 tygodni zamówienie zostanie automatycznie wstrzymane. W przypadku dokonania wpłaty w późniejszym terminie zamówienie zostanie aktywowane.

Oczekiwanie na realizację - nasz system pomyślnie przyjął twoje zamówienie i oczekuje na realizację. Na tym etapie można dokonać jeszcze zmian w zamówieniu.

W trakcie realizacji - zamówienie jest w trakcie realizacji, czyli jest pakowane i przygotowywane do wysyłki. Nie można dokonać już żadnych zmian w zamówieniu.

Zrealizowane - zamówienie zostało wydane kurierowi 

Anulowane - zamówienie zostało anulowane.

Składanie zamówienia

Złożenie zamówienia jest bardzo proste! Na naszej stronie możesz składać zamowienia przez całą dobę.

Produkty znajdziesz za pomocą wyszukiwarki lub nawigacji. Jeśli wybrała(e)ś produkt, możesz wybrać w zależności od produktu, kolor, rozmiar, smak a także ilość. Poprzez kliknięcie na "Dodaj do koszyka" dodajesz go do listy produktów zamówienia.

Następnie w prawym górnym okienku kliknij "Przejdź do kasy" i dostań się do procesu zamawiania. Jeśli jesteś już naszym klientem i robiła(e)ś u nas wcześniej zakupy, możesz zalogować się za pomocą twoich danych logowania. Jeśli jesteś nowym klientem, możesz łatwo i prosto utworzyć nowe konto.

Następnie na stronie zamówienia wystarczy wpisać adres dostawy i wybrać preferowaną metodę płatności. Następnie można ponownie sprawdzić swoje zamówienie i wysłać.

Otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Twoje zamówienie zostanie zrealizowane tak szybko jak to możliwe.

Możesz wybrać maksymalnie dwie bezpłatne próbki z naszej przykładowej oferty dla każdego zamówienia w labelhair . Tę opcję znajdziesz w koszyku, gdy tylko dodasz jeden lub więcej produktów. Próbki zostaną następnie dodane do zamówienia.

Dlaczego każdy klient otrzymuje ograniczoną liczbę próbek?
Chcemy dać wszystkim naszym klientom możliwość zamówienia i wypróbowania kosmetyków. Jeśli pozwolimy na nieograniczoną liczbę próbek w przesyłce nie będziemy w stanie zagwarantować, że wszyscy nasi klienci otrzymają próbki.
Jak tylko otrzymamy większą ilość próbek od producentów, zwiększymy liczbę próbek do wyboru.

Dlaczego zmieniają się produkty oferowane jako próbki?
Otrzymujemy próbki od różnych producentów. Nie zawsze przesyłają nam te same próbki i nie zawsze taką samą ilość. Dlatego nasza oferta ulega regularnym zmianom.

Dlaczego klienci mogą wybierać próbki samodzielnie?
Ponieważ nasze środowisko jest dla nas ważne. Kiedyś wysyłaliśmy próbki, jeśli były dostępne. Niestety, nie wiedzieliśmy, czy nasi klienci naprawdę potrzebują tych próbek czy nie. Z tego powodu próbki często nie były używane lecz wyrzucane. Teraz, gdy wszyscy klienci mogą wybierać próbki produktów, które ich interesują. Ponadto zawsze mogą wypróbować nowe produkty. Wielu klientów dokładnie wie, czego chce i dlatego nie potrzebują próbek. W nowym systemie nie wyślemy Ci żadnych, jeśli ich nie wybierzesz. Pozwoli to zmniejszyć ilość odpadów.

Uwaga : Jeśli złożysz kilka zamówień w tym samym czasie, mogą one zostć połączone w jedną przesyłkę. W ten sposób zmniejszamy ilość odpadów opakowaniowych. Otrzymasz wtedy tylko dwie próbki, a nie sumę próbek wszystkich paczek.

Dostępność oraz ilość w magazynie

Staramy się,aby jak najwięcej produktów było dostępnych w magazynie.

Na naszej stronie internetowej znajdziesz informacje o przewidzianym czasie dostawy w dwóch miejscach: bezpośrednio przy produkcie oraz w koszyku.

Aktualny status magazynowy produktu możesz zobaczyć na stronie produktu. Produktom mogą towarzyszyć następujące oznaczenia:

W magazynie: produkt jest dostępny w magazynie i może zostać wysłany tego samego dnia lub w następnym dniu roboczym.

W magazynie od: produkt nie jest obecnie dostępny w magazynie, ale powinien być ponownie dostępny w określonym dniu.

Obecnie niedostępne: niestety nie mamy dokładnych informacji, kiedy produkt będzie ponownie dostępny. Możliwe, że u dostawcy wsytąpiły problemy z dostawą produktu lub że producent napotkał trudności związane z produkcją. Ponieważ często nie otrzymujemy tutaj dokładnych informacji, jesteśmy zmuszeni usunąć przycisk „dodaj do koszyka”, aby uniknąć zamówień z niepotrzebnie długimi terminami dostawy. Możesz kliknąć „Powiadom mnie o dostępności” - dzięki temu otrzymasz automatyczne powiadomienie e-mail, gdy produkt będzie ponownie dostępny.

Wyprzedane: produkt nie jest już produkowany lub wycofaliśmy go z naszego asortymentu.

Termin dostawy uzależniony jest od kilku czynników: dostępność towaru, czas złożenia zamówienia, adres dostawy, wybrana forma dostawy i sposób płatności.

Oto przykład:


Potrzebujesz produktu, który na stronie ukazuje się z oznaczeniem „W magazynie”. Tylko ten produkt ma wpływ na czas dostawy. Przewidywany termin dostawy jest wyświetlany przy produkcie oraz w koszyku. Jeśli teraz umieścisz w koszyku kolejny produkt, który będzie dostępny dopiero w późniejszym czasie, oczekiwany termin dostawy całego zamówienia ulegnie zmianie. W koszyku zostanie wyświetlona data dostawy, w której otrzymasz oba produkty.

W przypadku wystąpienia problemów z dostawą zostaniesz przez nas poinformowany.

Nasze opcje płatności

Dostępne formy płatności wPolska
Apple Pay
Zapłać bezpieczenie i szybko za pomocą Apple Pay.
Karta kredytowa
Zapłata z VISA, Mastercard, JCB - szybko i bezpiecznie
Klarna
Zapłać szybko i pewnie Klarną.
Karta Maestro
Zapłać kartą Maestro - szybko i bezpiecznie.
Za pobraniem
Opłacenie zamówienia nastąpi w chwili odbioru przesyłki. Prosimy pamiętać, aby w dniu przewidzianej dostawy mieć przygotowaną dokładnie odliczoną kwotę w gotówce. Gdy zamówienie zostanie przez nas wysłane, otrzymają Państwo wiadomość z potwierdzeniem.
Zapłata z góry
Prosimy przelać należną kwotę na nasze konto po złożeniu zamówienia. Zamówienie zostanie wysłane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

Jakie dodatkowe opcje dostawy są dostępne?

Pudełko upominkowe

Możesz wybrać pudełko upominkowe przy zamawianiu produktu przy kroku opcje dostawy. Wszystkie produkty, które zamówisz, zostaną zapakowane w pudełko upominkowe.

Nie jest możliwe, po realizacji zamówienia wybranie opcji zapakowania w pudełko upominkowe.

Jeśli wybierzesz opcję "pudełko upominkowe", wszystkie produkty zamówione będą zapakowane w pudełko upominkowe. Niestety nie jest możliwy podział zamówionych produktów, na te które mają być specjalnie pakowane i na inne. Mogłoby to spowodować uszkodzenia w trakcie transportu. Zasadniczo nie zaklejamy pudełek. Oznacza to, że można bez problemu wyciągnąć poszczególne produkty z pudełka. W przeciwnym razie, wciąż masz możliwość zrobienia dwóch odrębnych zamówień.

Uwaga! Zastrzegamy sobie prawo do nie wysyłania produktów w pudełku i anulowania wybranego opakowania na prezent, jeśli zamówienie jest zbyt duże.

Kartka z życzeniami

Masz możliwość dodać do zamówienia osobistą kartkę z życzeniami. Możesz wybrać pomiędzy różnymi motywami, dodać osobistą wiadomość i zrobić podgląd karty.

Po złożeniu zamówienia nie jest możliwe wybranie opcji dodania kartki z życzeniami.

Dodaj rachunek do paczki

Opcja ta jest szczególnie ważna, jeśli chcesz wysłać paczkę jako prezent, bez dodanego do niej rachunku. W tym przypadku możesz podać adres rachunku i osobny adres dostawy. Paczka zostanie wysyłana na adres dostawy, a rachunek zostanie wysłany na adres rachunku.

Jeśli adresy rachunku i dostawy są takie same, otrzymasz obie rzeczy (czyli paczkę i rachunek) na podany adres, jednak każda rzecz zostanie zapakowana oddzielnie.

Co to chłodna wysyłka, świeża wysyłka, wysyłka przez producenta?

Wysyłka przez producenta

Niektóre produkty, tj. np. duże przedmioty są wysyłane bezpośrednio przez producenta. Tą informację widzisz w procesie zamawiania przy opcjach dostawy. Niestety przy tej opcji dostawy śledzenie wysyłki nie jest możliwe, ponieważ produkt nie jest wysyłany bezpośrednio z naszego centrum logistycznego.

Na życzenie pracownik z działu obsługi klienta chętnie udzieli dalszych informacji.

Co to notatka zamówienia?

Notatkę zamówienia możesz napisać w koszyku. Jest to dodatkowa informacja dla naszego magazynu. Niestety nie można za jej pomocą wysyłać wiadomości do danego spedytora.

Nasza Obsługa Klienta stara się przekazywać wiadomości usłudze przewozowej. Niestety, nie możemy zagwarantować, że firma dostawcza weźmie twoją wiadomość pod uwagę.

Jeśli chcesz zmienić zamówienie lub chcesz przekazać dodatkowe informacje skontaktuj się z naszą obsługą klienta .